Laivų, jachtų, katerių, valčių ir kitų vandens transporto priemonių vidaus ir išorės paviršių restauravimo paslaugos.

 

Medinių ir metalinių laivų atnaujinimo, smėliavimo ir dažymo paslaugas teikiame visoje Lietuvoje. Laivų restauravimo darbus atliekame su mobilia smėliavimo įranga kliento objektuose.

Srautinio valymo metu suspausto oro srove smėlis pučiamas į laivo korpusą, nuo laivo korpuso pašalinami seni dažai, rūdys, dumbliai, paviršius pašiaušiamas. Smėliavimas yra tinkamiausias būdas paruošti dažymui didelius plotus, galime restauruoti ne tik medinių ir metalinių laivų plokštumas, konstrukcijas bet ir atskiras laivo dalis ir mazgus – sraigtus, vamzdynus, denius, triumus, vidines sienas ir grindis, laiptus, turėklus. Šiuo būdu atnaujiname žvejybinių, krovininių, pramoginių laivų, jachtų, katerių ir kitos paskirties vandens transporto priemones. Laivų smėliavimas – senas, patikrintas būdas greitai restauruoti tiek mažo tiek ir didelio dydžio vandens techniką. Vienu metu naudojami keli smėliasrovės įrangos komplektai, aukštuminiai darbai atliekami ant pastolių arba su autobokšteliu.

Laivo dugną galime nudažyti bet kokio tipo antikoroziniu gruntu ir specialiais (antifouling) dažais skirtais laivų dugnui. Antifulingas – vario pagrindu gaminami dažai skirti laivo dalims esančioms po vandeniu. Vario dalelės stabdo fotosintezę, neleidžia dumbliams, apnašoms, vandens augalijai ir gyvūnijai prisitvirtinti prie laivo korpuso. Laivo korpusą agresyviai veikia jūros vanduo. Didesnis rūgštingumas ir šarmingumas, mikroorganizmų veikla pagreitina apsauginės dangos sluoksnio nusidėvėjimą, metalo korozijos procesą.

Prieš atliekant restauravo darbus įvertinama laivo būklė, drėgmės padaryta žala, ar reikalingas tik dalinis remontas ar pilna laivo restauracija. Supuvusios medinės laivo detalės turi būti pakeistos naujomis ir iš naujo užtikrinamas sandarumas. Atliekant restauravimo darbus privaloma laikyti technologinių reikalavimų: paviršiaus paruošimo ypatumų, rekomenduojamo dažų sluoksnio storio, džiuvimo laiko ir kitų technologinių remonto niuansų. Būtina atsižvelgti ir į aplinkos veiksnius: tinkamą oro temperatūrą, santykinį oro drėgnumą. Smėliu nuvalytas paviršius turi būti kuo greičiau padengtas gruntu, kad neturėtų sąlyčio du atmosferos drėgme. Nesilaikant šių taisyklių, dangos tarnavimo laikas bus trumpesnis ir pakartotina laivo restauracija bus reikalinga anksčiau nei įprasta. Tam kad atnaujinta išorė tarnautų ilgai darbui rekomenduojame naudoti tik kokybišką, pasaulyje pripažintų gamintojų produkciją.